reklama

Kolaps hokejovej budúcnosti

Dnes Slovensko žije majstrovstvami sveta, hokejom a očakávaním, že hviezdy z NHL a KHL vrátia momenty z Vancouveru aj do Bratislavy. Dnes sa tešíme na príchod Gáboríka, možno aj Mariána Hossu a ďalších pánov hokejistov. Príprava pred svetovým šampionátom tiež nebola na zahodenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Ako pasívneho „hokejistu“ ma teší, že góly dokázali strieľať aj mladší hokejisti ako Marcinko, Ružička. Taktiež sa parádnou hrou predviedli aj hokejisti s menej zvučnými menami ako sú Podhradský, Bartovič, Pánik. Super chalani, ako fanúšik vám ďakujem, vy všetci mi dávate nádej, že si o týždeň budem od napätia hrýzť nechty a budem mať neskutočný zážitok z lahôdkových hokejových momentov. Ale...všetko by to bolo skvelé, keby... a tu chcem poukázať na moment, ktorý sme si akosi v tieto dni nevšimli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hokejová reprezentácia SR vypadla z “A“ kategórie. (Možno takto budem písať blog o 5 alebo 6 rokov.) Apríl 2011 a naša repre do 18 rokov už nie je medzi elitou. Nikoho to nedesí? Veď ani nemusí. Stále to nie sú reprezentanti nášho “Áčka“, ale oni raz budú... Za päť rokov budú. Možno by mi ani tak nevadilo ich vypadnutie, keby v príprave SR 18 dva krát neporazí SR 20 a to rozdielom skóre 6:1 a 3:0 - teda peknou nakladačkou.

Dobre, fanúšik si môže povedať, že starší chalani tie zápasy jednoducho vypustili, ale potom je to pekná hanba. Taktiež môžeme za tým hľadať aj predané zápasy, ale tu už končí šport. A ja tomu osobne neverím, nechcem veriť. Som presvedčený, že v daný moment boli mladší chalani hokejovo nabudení, pripravení zabrať a bojovať. Ale... ani to na ich vekovú konkurenciu nestačilo. Uf a tu ma prešiel strach po celom tele. Tak teda:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rusko-SR 8:2

USA-SR 8:1

Švajčiarsko-SR 3:2

Nemecko-SR 0:4 (jediná výhra našej 18ky)

Česko-SR 4:3

Nórsko-SR 6:2 (vyhrávali sme 0:2)

„Nech Bože dá...“ aby Demitra, Marián Hossa, Handzuš, Bartečko, atď. využili náš produktívny vek odchodu do dôchodku až v 62 rokoch.

Viete, ja si stále myslím a nech si o mne myslí kto čo chce, že problémom vyššie uvedeného, je ne-práca s mládežou. Ak si prezident SZĽH postaví skôr hotel, ako by si mal postaviť napríklad vlastný hokejový štadión, potom by nemal zastávať túto funkciu. (Gáborík si vlastný hokejový štadión postavil a to mu v podstate môže byť náš hokej naozaj ukradnutý). Ak v hokeji nedovolíme reprezentovať Slovákom, svetovým hokejovým hráčom ako sú bratia Šťastný (sorry chalani Stastny), len a len preto, že sa narodili v USA tak je to len a len naša hanba. Nasťa ďakujem Ti za medaily z Vancouveru, aj pri tebe som si obhrýzal nechty. Škoda, že si sa nenarodila v Bojniciach ako ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na záver: v roku 1994 keď sme sa hrávali na ulici hokej a ja som bol vždy Jozef Daňo, lebo pekne nadelil v Lillehammeri Kanade, mi ostala v pamäti jedna odpoveď po tomto zápase akéhosi Slovenského reprezentanta na otázku: Čo ešte chce v hokeji dosiahnuť: „Chcem pre Slovensko zlato, keď vo finále porazíme Čechov“. Včera som pozeral akýsi magazín o našich hokejových talentoch t.j. našej hokejovej budúcnosti. Jeden z talentov na otázku čo chce vo svojej kariére dosiahnuť, odpovedá: „Chcem hrať v NHL, možno aj v KHL ak, teda proste zarobiť peniaze.“

Rišo, prosím, radšej z reprezentácie nikam nechoď...

Michal Ďureje

Michal Ďureje

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mnohých ľudí politika nudí, avšak mňa napĺňa. Teda ak ide o politiku, ktorá je tvorená hodnotne, a na hodnotách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu